Jste zde

Nabídka zaměstnání

Referent/referentka - oddělení elektrotechniky

Pracovní náplň:

  • posuzování a koordinace stanovisek k dokumentům mezinárodních a evropských normalizačních organizací a komplexní zajišťování celostátní agendy v oblasti technické normalizace;
  • metodická a rozborová činnost v oblasti technické normalizace včetně tvorby norem
    a koordinace těchto činností na celostátní úrovni;
  • provádění lektorské, konzultační a poradenské činnosti v celém oboru technické normalizace.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání elektrotechnického zaměření;
  • znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni;
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office; Internet, výhodou Lotus Notes);
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost;
  • výhodou odborné znalosti v oblasti technické normalizace, zejména v oblastech elektroenergetiky/zdravotnických elektrických přístrojů/elektrických příslušenství, včetně příslušné legislativy.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v oblasti elektrotechniky, zejména se zaměřením na výše uvedené obory;
  • nástup ihned nebo dle dohody;
  • pracovní poměr na dobu neurčitou;
  • zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, sick-days, stravenky);
  • možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání.

Referent/referentka - oddělení elektrotechniky

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu: Česká agentura pro standardizaci, s. p. o., Biskupský dvůr 1148/5, 110 00 Praha 1 nebo na e-mail: vyberova.rizeni@agentura-cas.cz